طراحی و سنجش روایی محتوایی برنامه فرزندپروری مثبت برای خانوادههای کودکان با اختلال نافرمانی مقابلهای - پذیرفته شده در 1403/2/2 | |
علی متقیان* ، کامبیز پوشنه ، حمید علیزاده ، پریسا تجلی | |
بازشناسی کیفی تجربه دانشآموزان آسیب دیده بینایی و والدین آنها از برنامه درسی ریاضی دوره ابتدایی مبتنی بر رویکرد دانش آموز محور - پذیرفته شده در 1402/10/3 | |
حسین مومنی مهموئی* ، زهرا سادات علمدار بایگی ، صدیقه کاظمی ، فرهاد کاظمی | |
اثر تمرین متغیر بر تحکیم حافظه حرکتی کودکان کمتوان ذهنی: نقش آرایش تمرین - پذیرفته شده در 1402/9/19 | |
آرزو مهرانیان* ، محمدرضا شهابی کاسب ، رسول زیدآبادی | |
«طراحی و اعتباریابی الگوی بسته یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی دانشآموزان با آسیب بینایی دوره اول ابتدایی در درس علوم تجربی» - پذیرفته شده در 1402/10/3 | |
اسماعیل زارعی زوارکی ، محمد تقی زائری* ، پرویز شریفی درآمدی ، علی دلاور | |
بررسی نقش چشمانداز زمان و شفقت به خود در شادکامی معلمان استثنائی - پذیرفته شده در 1402/8/28 | |
فائزه طلوعیان ، کاظم برزگر بفروئی* ، حسین حسنی | |
اثربخشی بسته نمایشدرمانی بر مبنای ذهنیسازی بر تنظیم هیجان کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی - پذیرفته شده در 1403/1/25 | |
خدیجه کابلی ، محمدرضا بردیده* ، سیامک سامانی ، لیلا خبیر | |
اشتیاقتحصیلی در دانشآموزان با و بدون اختلال کاستیتوجه/فزونجنبشی و اختلال یادگیری: آیا جنسیت مهم است؟ - پذیرفته شده در 1402/7/15 | |
محبوبه مرادی سیاه افشادی* ، امیر قمرانی | |
سنتزپژوهی شاخص ها و مؤلفه های کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی دانش آموزان دارای آسیب شنوایی - پذیرفته شده در 1402/10/4 | |
مهدی قاسمی پور فخرآباد ، حسین مومنی مهموئی* ، سعید تیموری ، تورج فلاح مهنه | |
اثربخشی آموزش خودشفقتی ذهنآگاهانه بر احساس تنهایی، شرم درونی شده، اجتناب تجربهای و آمیختگی شناختی در مادران دارای کودک با اختلال طیف اتیسم - پذیرفته شده در 1402/8/17 | |
شیرین مجاور ، علی اکبر ارجمندنیا* ، فاطمه نصرتی ، عاطفه محمدی فیض ابادی ، زینب السادات شمع ریزی | |
تاثیر تلفیق فناوری کمکی در برنامه درسی زبان انگلیسی بر ارتقاء سطح انگیزش تحصیلی دانشآموزان با آسیبهای جسمی – حرکتی - پذیرفته شده در 1402/12/15 | |
رحیم مرادی* ، روشن احمدی | |
مصاحبهی مبتنی بر تکلیف: شناسایی اشتباهات دانشآموزان دختر ناشنوا و کمشنوا در حل مسئله باغچه و توپ ریاضی هفتم - پذیرفته شده در 1402/11/4 | |
لیلا حیدری ، الهه امینی فر* ، محمد علیپور | |
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی-آموزشی بر مهارتهای اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم - پذیرفته شده در 1402/8/17 | |
محسن نیازی ، محمدرضا تمنایی فر، سیدحسین سیادتیان* | |
مدل ساختاری کیفیت زندگی براساس اجتناب تجربی و معنای زندگی با میانجیگری سلامت معنوی در مادران کودکان نابینا و ناشنوا - پذیرفته شده در 1402/6/5 | |
طاهره یحیی پور ، حمدالله جاریوند* ، فرزانه هومن | |
بررسی نقش واسطهای تأثیر مثبت کودک بر خانواده در رابطه بین پذیرش روانشناختی و پذیرش کودک کمتوان ذهنی خفیف - پذیرفته شده در 1402/9/27 | |
حمید دلیخون ، یاسر رضاپور میرصالح* ، شکوفه متقی ، الهه شیروی | |
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر تابآوری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان پسر دارای اختلال نارساخوانی - پذیرفته شده در 1402/8/28 | |
علی زارع مقدم* ، راضیه رضائی ، زهرا گواهی | |
بررسی اثربخشی آموزش ایمن سازی در برابر استرس بر انگیزش تحصیلی و خود تنظیمی تحصیلی دانش آموزان پسر دارای اختلال نارساخوانی - پذیرفته شده در 1402/11/11 | |
زهره حسین زاده* ، مهدی طیبی | |
بررسی اثربخشی آموزش ایمنسازی در برابر استرس بر بهبود شایستگی هیجانی اجتماعی وکاهش تکانشگری دانشآموزان دارای اختلال رفتاری - پذیرفته شده در 1402/3/1 | |
مهدی طیبی ، زهره حسین زاده ، محدثه سروری* ، زهرا گواهی ، مریم قربانی | |
بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر بهبود همدلی و کاهش قلدری دانش آموزان پسر دارای اختلال رفتاری - پذیرفته شده در 1402/9/19 | |
مهدیه آژعصاران ، ولی مهدی نژاد* ، علی فرنام | |
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزشی تاب آوری ویژه مادران دارای فرزند با اختلال فلج مغزی - منتشرشده در 1401/1/23 | |
خدیجه محمدی* ، پریسا تجلی ، افسانه قنبری پناه | |
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی به معلم بر بی انضباطی دانشآموزان و تعامل معلم-دانشآموزان - منتشرشده در 1401/1/28 | |
فاطمه اویسی فرد ، ناصر ناستی زایی* | |
بررسی نقش واسطه گری کارکردهای اجرایی در رابطه بین مهارت های حرکتی ظریف و مهارت خواندن در دانش آموزان دارای اختلال خواندن - منتشرشده در 1400/12/16 | |
ایوب همتی ، شهرام مامی* ، وحید احمدی | |
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر انگیزش تحصیلی و خود تنظیمی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری - منتشرشده در 1401/1/14 | |
عزت اله قدم پور ، فاطمه قاسم زاده ، حافظ پادروند* ، کبری عالی پور | |
ذهنآگاهی در کودکان با اختلال نارسایی توجه و بیشفعالی - منتشرشده در 1401/2/24 | |
طاهره نجفی فرد ، مرضیه غلامی* ، صاحب یوسفی ، سعید عباسی | |
نقش تمرینات تناسباندام و هوازی در کارکردهای اجرایی کودکان نارساخوان و حساب نارسا - منتشرشده در 1400/12/16 | |
سیده طیبه موسوی ، حسن عشایری* ، مهناز استکی ، سمیرا وکیلی | |