فهرست مقالات پذیرفته شده منتشر نشده

XML طراحی و سنجش روایی محتوایی برنامه فرزندپروری مثبت برای خانواده‌های کودکان با اختلال نافرمانی مقابله‌ای - پذیرفته شده در 1403/2/2
علی متقیان* ، کامبیز پوشنه ، حمید علیزاده ، پریسا تجلی
XML بازشناسی کیفی تجربه دانش‌آموزان آسیب دیده بینایی و والدین آنها از برنامه درسی ریاضی دوره ابتدایی مبتنی بر رویکرد دانش آموز محور - پذیرفته شده در 1402/10/3
حسین مومنی مهموئی* ، زهرا سادات علمدار بایگی ، صدیقه کاظمی ، فرهاد کاظمی
XML اثر تمرین متغیر بر تحکیم حافظه حرکتی کودکان کم‌توان ذهنی: نقش آرایش تمرین - پذیرفته شده در 1402/9/19
آرزو مهرانیان* ، محمدرضا شهابی کاسب ، رسول زیدآبادی
XML «طراحی و اعتباریابی الگوی بسته یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی دانش‌آموزان با آسیب بینایی دوره اول ابتدایی در درس علوم تجربی» - پذیرفته شده در 1402/10/3
اسماعیل زارعی زوارکی ، محمد تقی زائری* ، پرویز شریفی درآمدی ، علی دلاور
XML بررسی نقش چشم‌انداز زمان و شفقت به خود در شادکامی معلمان استثنائی - پذیرفته شده در 1402/8/28
فائزه طلوعیان ، کاظم برزگر بفروئی* ، حسین حسنی
XML اثربخشی بسته نمایش‌درمانی بر مبنای ذهنی‌سازی بر تنظیم هیجان کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی - پذیرفته شده در 1403/1/25
خدیجه کابلی ، محمدرضا بردیده* ، سیامک سامانی ، لیلا خبیر
XML اشتیاق‌تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال کاستی‌توجه/فزون‌جنبشی و اختلال یادگیری: آیا جنسیت مهم است؟ - پذیرفته شده در 1402/7/15
محبوبه مرادی سیاه افشادی* ، امیر قمرانی
XML سنتزپژوهی شاخص ها و مؤلفه های کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی دانش آموزان دارای آسیب شنوایی - پذیرفته شده در 1402/10/4
مهدی قاسمی پور فخرآباد ، حسین مومنی مهموئی* ، سعید تیموری ، تورج فلاح مهنه
XML اثربخشی آموزش خودشفقتی ذهن‌آگاهانه بر احساس تنهایی، شرم درونی شده، اجتناب تجربه‌ای و آمیختگی شناختی در مادران دارای کودک با اختلال طیف اتیسم - پذیرفته شده در 1402/8/17
شیرین مجاور ، علی اکبر ارجمندنیا* ، فاطمه نصرتی ، عاطفه محمدی فیض ابادی ، زینب السادات شمع ریزی
XML تاثیر تلفیق فناوری کمکی در برنامه درسی زبان انگلیسی بر ارتقاء سطح انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان با آسیب‌های‌ جسمی – حرکتی - پذیرفته شده در 1402/12/15
رحیم مرادی* ، روشن احمدی
XML مصاحبه‌ی مبتنی بر تکلیف: شناسایی اشتباهات دانش‌آموزان دختر ناشنوا و کم‌شنوا در حل مسئله باغچه و توپ ریاضی هفتم - پذیرفته شده در 1402/11/4
لیلا حیدری ، الهه امینی فر* ، محمد علی‌پور
XML فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان‌شناختی-آموزشی بر مهارت‌های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم - پذیرفته شده در 1402/8/17
محسن نیازی ، محمدرضا تمنایی فر، سیدحسین سیادتیان*
XML مدل ساختاری کیفیت زندگی براساس اجتناب تجربی و معنای زندگی با میانجیگری سلامت معنوی در مادران کودکان نابینا و ناشنوا - پذیرفته شده در 1402/6/5
طاهره یحیی پور ، حمدالله جاریوند* ، فرزانه هومن
XML بررسی نقش واسطه‌ای تأثیر مثبت کودک بر خانواده در رابطه بین پذیرش روان‌شناختی و پذیرش کودک کم‌توان ذهنی خفیف - پذیرفته شده در 1402/9/27
حمید دلیخون ، یاسر رضاپور میرصالح* ، شکوفه متقی ، الهه شیروی
XML اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر تاب‌آوری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دارای اختلال نارساخوانی - پذیرفته شده در 1402/8/28
علی زارع مقدم* ، راضیه رضائی ، زهرا گواهی
XML بررسی اثربخشی آموزش ایمن سازی در برابر استرس بر انگیزش تحصیلی و خود تنظیمی تحصیلی دانش آموزان پسر دارای اختلال نارساخوانی - پذیرفته شده در 1402/11/11
زهره حسین زاده* ، مهدی طیبی
XML بررسی اثربخشی آموزش ایمن‌سازی در برابر استرس بر بهبود شایستگی هیجانی اجتماعی وکاهش تکانشگری دانش‌آموزان دارای اختلال رفتاری - پذیرفته شده در 1402/3/1
مهدی طیبی ، زهره حسین زاده ، محدثه سروری* ، زهرا گواهی ، مریم قربانی
XML بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر بهبود همدلی و کاهش قلدری دانش آموزان پسر دارای اختلال رفتاری - پذیرفته شده در 1402/9/19
مهدیه آژعصاران ، ولی مهدی نژاد* ، علی فرنام
XML تدوین و اعتباریابی برنامه آموزشی تاب آوری ویژه مادران دارای فرزند با اختلال فلج مغزی - منتشرشده در 1401/1/23
خدیجه محمدی* ، پریسا تجلی ، افسانه قنبری پناه
XML اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی به معلم بر بی انضباطی دانشآموزان و تعامل معلم-دانش‌آموزان - منتشرشده در 1401/1/28
فاطمه اویسی فرد ، ناصر ناستی زایی*
XML بررسی نقش واسطه گری کارکردهای اجرایی در رابطه بین مهارت های حرکتی ظریف و مهارت خواندن در دانش آموزان دارای اختلال خواندن - منتشرشده در 1400/12/16
ایوب همتی ، شهرام مامی* ، وحید احمدی
XML اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر انگیزش تحصیلی و خود تنظیمی تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری - منتشرشده در 1401/1/14
عزت اله قدم پور ، فاطمه قاسم زاده ، حافظ پادروند* ، کبری عالی پور
XML ذهن‌آگاهی در کودکان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی - منتشرشده در 1401/2/24
طاهره نجفی فرد ، مرضیه غلامی* ، صاحب یوسفی ، سعید عباسی
XML نقش تمرینات تناسب‌اندام و هوازی در کارکردهای اجرایی کودکان نارساخوان و حساب نارسا - منتشرشده در 1400/12/16
سیده طیبه موسوی ، حسن عشایری* ، مهناز استکی ، سمیرا وکیلی