جلد 2، شماره 78 - ( 3-1387 )                   شماره 78 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available219. J Except Educ 2008; 2 (78)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1706-fa.html
جعفری جاهد محمد. نشانگان ویلیامز (58تا 61-7-78- 1387). تعلیم و تربیت استثنایی. 1387; 2 (78)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1706-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2823 مشاهده)
شخص مبتلا به نشانگان ویلیامز به‌طور معمول باید از خدمات توان‌بخشی استفاده کند: فیزیک درمانی کودکان دچار نشانگان ویلیامز مشکلات تعادلی‌ و قوام پایین ماهیچه‌ای دارند که در فیزیک درمانی‌ رشد مهارتی حرکات درشت جزء اهداف درمانی‌ قرار می‌گیرد. کاردرمانی کودکان دچار نشانگان ویلیامز علاوه‌بر مشکلات‌ تعادلی و قوام پایین ماهیچه‌ای اغلب محدودیت‌هایی‌ در توانایی بینایی-فضایی و مشکلاتی در کنترل‌ ماهیچه‌های ظریف(مانند برداشتن اشیای کوچک) دارند. گفتاردرمانی گفتار اغلب کودکان دچار نشانگان ویلیامز تأخیر دارد و تلفظ واژه‌ها تحت تأثیر چگونگی قوام‌ ماهیچه‌ای است. افراد دچار نشانگان ویلیامز باید به زندگی سالم، فعال و کامل هدایت شوند،اما مهم است که از مشکلات احتمالی که برای آنها اتفاق می‌افتد آگاهی‌ یابند. تداوم‌ پژوهش بالینی و کثرت یافته‌ها موجب بهبود روش‌های‌ تشخیصی و درمانی می‌شود ت از این رهگذر هر فردی‌ که دچار نشانگان ویلیامز است مورد شناسایی قرار گیرد.
     
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: جسمي - حركتي
دریافت: 1398/11/2 | پذیرش: 1398/11/2 | انتشار: 1398/11/2 | انتشار الکترونیک: 1398/11/2

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.