جلد 8، شماره 86 - ( 11-1387 )                   شماره 86 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

., .. Not Available164. J Except Educ 2009; 8 (86)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1649-fa.html
موللی مریم، موللی گیتا. بهبود مهارت های برقراری ارتباط گفتار و بازی در نوباوگان ناشنوا (راهنمای مادران و مربیان) (29تا 44-3- 86 -1387). تعلیم و تربیت استثنایی. 1387; 8 (86)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1649-fa.html


1- ، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2921 مشاهده)
در طی سال‌های اخیر مقالات متعددی پیرامون اثرات‌ و تبعات ناشنوایی کودک بر والدین و خانواده نگاشته‌ شده است.اما متأسفانه در مورد پرورش فرزندان ناشنوا مقالات اندکی در دست است.منظور ما از پرورش‌ فرزندان،تقویت تمام مهارت‌ها،آگاهی‌ها،نقش‌ها، تجربیات،وظایف و فعالیت‌های مورد نیاز برای بزرگ‌ کردن یک کودک ناشنوا است.با توجه به نبود مقالات‌ در زمینه‌ی پرورش کودکان ناشنوا،این مقاله بر آن است‌ تا مهارت‌های برقراری ارتباط با کودکان ناشنوا را از تولد تا سه‌سالگی در سه حیطه‌ی برقراری ارتباط،گفتار و بازی به زبانی ساده بیان کند.
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: آسیب دیده شنوایی
دریافت: 1398/10/29 | پذیرش: 1398/10/29 | انتشار: 1398/10/29 | انتشار الکترونیک: 1398/10/29

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.