جلد 2، شماره 110 - ( 4-1391 )                   شماره 110 صفحات 56-45 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Zareee Zavareki I, Jafar Khani F. The application of Information Technology and Intercommunication for the Purpose of supporting the students with Special Needs. J Except Educ 2012; 2 (110) :45-56
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-402-fa.html
زارعی زوارکی اسماعیل، جعفرخانی فاطمه. کاربردهای فن آوری اطلاعات و ارتباطات در جهت حمایت از دانش آموزان با نیازهای آموزشی ویژه. تعلیم و تربیت استثنایی. 1391; 2 (110) :45-56

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-402-fa.html


چکیده:   (8766 مشاهده)
فن آوری اطلاعات و ارتباطات، یکی از مهم‌ترین فن آوری‌های کمکی در آموزش دانش آموزان دارای نیازهای ویژه است که مجموعه‌ای از فن آوری‌های مبتنی بر رایانه، شبکه‌های محلی، ملی و بین‌المللی را در بر می‌گیرد و در تبادل اطلاعات و برقراری ارتباط و تعامل نقش مهمی را ایفا می‌کند. به عبارت دیگر فن آوری اطلاعات و ارتباطات هم در ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان عادی و هم در ارائه خدمات آموزشی ویژه از اهمیت و ظرفیت‌های خوبی برخوردار است.این مقاله در راستای کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس به مباحثی چون تدریس انفرادی، یادگیری اکتشافی، ابزار تعامل، مدیریت و ارزشیابی پرداخته است.
متن کامل [PDF 199 kb]   (3780 دریافت)    
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: عمومي
دریافت: 1393/6/29 | پذیرش: 1393/6/29 | انتشار: 1393/6/29 | انتشار الکترونیک: 1393/6/29

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.