، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده: (2190 مشاهده)
این پژوهش بررسی میکند کودکان دارای ناتوانی شدید یادگیری که در خانه زندگی میکنند چگونه خدمات را مورد استفاده قرار میدهند و همچنین هزینههای کلی و جزئی مربوطه را مطالعه میکند. شواهدی موجود است که نشان میدهد هزینهها با نیازهای بیشتر در ارتباط بودهاند اما در مورد امکانات نارسای حمایتهای مراقبتی رسمی خصوصا خدمات بهداشت روانی نیز شواهدی وجود دارد پیشگفتار کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری شدید چالشی حقیقی را برای مقامات دولتی و ارایهدهندگان خدمات ایجاد کردهاند. این کودکان به لحاظ نسبت جنسی،توزیع تشخیصی و حالتهای همراه با آنچه که در سایر مطالعات وابسته به جمعیت در مورد کودکان دارای ناتوانیهای شدید یادگیری شرح داده شده است(چادویک و دیگران،2000)مشابه بودند در هنگام مصاحبهها چندین ابزار به کار برده شد.
نوع مطالعه:
ترجمه (پایان پذیرفته است) |
موضوع مقاله:
مشکلات يادگيري دریافت: 1398/12/1 | پذیرش: 1398/12/3 | انتشار: 1398/12/3 | انتشار الکترونیک: 1398/12/3
ارسال پیام به نویسنده مسئول